Sista dagen i Ao Nang...

Idag vaknade vi alla tidigt efter att vi tagit det lugnt igår, så skönt när huvudet inte är 10 kg tungt! :)  Vi strosade runt igår och sippde fruktsmoothies och sen på eftermiddagen tog jag och bejb tog en 1 timmes thai massage, så behövligt. Har inte hunnit gå så mycket som jag har behövt så jag får ta och boka in lite mer nu framöver. :)

Då vi inte hann boka utflykt igår kväll så kollade vi upp det direkt vid frukosten. Och istället för en privat longtail så kunde vi komma med på en senare "solnedgångs"-utflykt och på en stor båt med massa andra istället, och det blir ju så klart supermysigt det med! :)

Då man åker iväg vid 12 och inte 09 så slipper man den värsta solen och vi är fortfarande rätt så mätta efter förra båt-trippen, så det passar perfekt!

Då vi hade lite tid över efter frukosten så gick jag och fixade naglarna och fötterna snabbt, så skönt att känna sig som människa igen!  När jag var klar så gick jag upp och bytte om och så väntade vi in vår transfer till piren där båten skulle avgå ifrån.

Vi åkte till Ladings (Paradise island), Hong Lagoon och Hong Island.

Ladings

Hong Lagoon

Hong island

Solnedgång och blandade bilder...

När vi kom i hamn igen när vi var klara så väntade en middag vid stranden och de hade förberett en eldshow med en sååå duktig kille! Har Massa filmer som kommer upp på instagram och snapchat så ni som har mig där- kolla in! :)

Imorgon så checkar vi ut från hotellet för nya äventyr!